Wash. Times admits to having "reported erroneously" on grant to ACORN

Blog ››› ››› ERIC BOEHLERT & MEDIA MATTERS STAFF

From an October 8 Washington Times article:

The Washington Times reported erroneously Wednesday that the Federal Emergency Management Agency, which is part of Homeland Security, awarded the nearly $1 million grant to ACORN in spite of a clear signal from Congress that it intended to cut off funding to the group.

Previously:

Fox News attacks ACORN over grant to give smoke detectors to low-income families

UPDATED: And FYI, this admission by the Times is not in connection with the erroneous "racist" ACORN reporting of Joseph Curl, which Media Matters has highlighted. That remains a separate matter entirely, and the Times still refuses to correct the errors in those articles.

Posted In
Government, Cabinet & Agencies
Network/Outlet
The Washington Times
We've changed our commenting system to Disqus.
Instructions for signing up and claiming your comment history are located here.
Updated rules for commenting are here.